THUISBEVEILIGING OP MAAT MET DE NIEUWE HONEYWELL LYRIC™ C2 WI-FI BEVEILIGINGSCAMERA

Honeywell breidt portfolio van DIY-beveiligingsoplossingen uit en speelt in op behoeften van moderne gezinnen

271138 c2 etailer front 168508 large 1517474414

Amsterdam, 15 februari 2018 – Honeywell (NYSE: HON) voegt de Lyric™ C2 Wi-Fi Beveiligingscamera toe aan zijn assortiment connected-homeproducten. Met deze krachtige camera zien én horen gebruikers 24/7 ongebruikelijke activiteit in huis, voor nog meer gemoedsrust.

Na de Lyric C1 do-it-yourselfcamera (DIY) is de C2-camera de nieuwste toevoeging aan het Lyric-platform. De nieuwe Lyric C2-camera biedt geavanceerde functies als slimme geluidsdetectie en haarscherpe 1080p HD-videokwaliteit. De sensoren herkennen waarschuwende geluiden zoals van een huilende baby of het alarm van een rook- of koolmonoxidedetector*. De slimme geluidsdetectiefunctie stuurt huiseigenaren snel een melding op hun telefoon of tablet wanneer er iets aan de hand is, zodat ze hier direct actie op kunnen ondernemen.

De eenvoudig te installeren C2-camera met flexibel ontwerp is te plaatsen op tafel, aan de muur of aan het plafond. Gebruikers kunnen tot vier aanpasbare waarschuwingszones instellen, en per zone een bewegingsgevoeligheid instellen. Zo worden apparaten als een plafondventilator genegeerd, terwijl de C2-camera juist extra let op plekken als ramen en deuren. Dankzij de tweeweg-audiofunctie kunnen gebruikers via de Lyric-app en C2-camera praten met en luisteren naar gezinsleden, ook wanneer ze niet thuis zijn. De geofencingfunctie zet de camera automatisch aan en uit op basis van de locatie van de smartphone van de gebruiker.

Honeywells nieuwe C2-camera heeft geavanceerde technische functies, zoals nachtzicht tot 10 meter en 1080p Full HD-kwaliteit met 6x digitale zoom. Bij gebeurtenissen worden de beelden opgenomen van vijf seconden vóór de gebeurtenis in een clip van 30 seconden – met een breedhoeklens van 145 graden. Dankzij het scherpe beeld zien gebruikers nog duidelijker wat de oorzaak van een gebeurtenis is en kunnen zij eventuele inbrekers beter identificeren. De meegeleverde SD-kaart van 8 GB slaat data versleuteld op, zelfs als de wifiverbinding uitvalt. Daarnaast worden videobeelden 24 uur gratis opgeslagen in de cloud, vanwaaruit ze zijn te streamen en downloaden via de Lyric-app.

271144 c2 hero 4 511946 large 1517474415

De Lyric C2 Wi-Fi Beveiligingscamera is nu verkrijgbaar via online retailers voor een adviesprijs van 149 euro. Meer informatie over het volledige assortiment van Honeywell-producten voor woningen – waaronder thermostaten, een waterlekkage- en vorstdetector en een compleet huisbeveiligingssysteem – is te vinden op getconnected.honeywell.com/nl.

* Zie de supportpagina op getconnected.honeywell.com/nl.voor een lijst compatibele detectors.