T6 SLIMME THERMOSTAAT VAN HONEYWELL NU VERKRIJGBAAR IN ZWART ÉN WIT

Met keuze uit twee kleuren past de populaire thermostaat perfect binnen elk interieur

290127 52184%20whitet6 and phone comp hr 6fbe23 large 1537171167

Amsterdam, 17 september 2018 – Honeywell (NYSE:HON), al meer dan honderd jaar wereldwijd leider op het gebied van thermostaten, breidt zijn Honeywell Home-portfolio uit met een witte versie van de T6 Slimme Thermostaat. Deze nieuwe variant past perfect in het interieur van elke consument. Net als de zwarte versie, helpt ook deze universele thermostaat en de bijbehorende app gebruikers dankzij diverse programma’s en functies automatisch energie te besparen. De programmeerbare thermostaat is eenvoudig te installeren, heeft een geïntegreerde Wi-Fi-verbinding, een intuïtief touchscreen en slimme, energiebesparende eigenschappen, zoals optimale start en stop. De witte T6 Slimme Thermostaat is verkrijgbaar in de bedrade variant.

Installatie en functies

De T6 is snel en eenvoudig te installeren. De ketelmodule is dankzij de opklapbare bedradingsklep moeiteloos te plaatsen, zowel op een wand als op een inbouwdoos. De T6 is geschikt voor alle CV-toestellen, zowel 24-230V aan-/uit- en OpenTherm als stadsverwarming. Voor moderne consumenten met een drukke en onregelmatige levensstijl biedt de app geofencing: een functie die de temperatuur automatisch aanpast op basis van de locatie van de smartphone van de gebruiker. Met deze automatische temperatuurregeling wordt de gebruiker ontzorgd en wordt er energie-efficiënter omgegaan met verwarming. Daarnaast is de T6 compatibel met Apple HomeKit, Apple Watch, Google Home, IFTT en Amazon Alexa en daardoor te bedienen met compatibele apparaten én spraak.

Ook onderdeel van dit assortiment zijn de C1, de C2 Wi-Fi Beveiligingscamera en de W1 Wi-Fi waterlekkage- en vorstdetector. De nieuwe, witte T6 is verkrijgbaar bij de groothandel. De consumentenadviesprijs van deze T6 Slimme Thermostaat is 199 euro (incl. btw).